Ali lahko na nogavice natisnem več kot en obraz?

Seveda! Na en par nogavic lahko natisneš do 3 različne obraze. To možnost izberi že na začetku. Vsak obraz ceni  doda majhen znesek. 

Pri nogavicah z enim obrazom lahko naložiš eno sliko. Če je na sliki več obrazov, ne pozabi v opombe dopisati kateri obraz želiš natisnjen na nogavice.

Pri nogavicah z dvema različnima obrazoma lahko naložiš eno ali dve sliki. Če naložiš eno sliko, naj bosta na sliki oba obraza. Če slika vsebuje več obrazov, ne pozabi v opombe dopisati kateri obraz želiš natisnjen na nogavice.

Pri nogavicah s tremi različnimi obrazi lahko natisneš eno, dve ali tri slike. Če naložiš eno ali dve sliki, naj bodo vse skupaj na slikah trije obrazi. Če je na slikah več obrazov, ne pozabi v opombe dopisati kateri obraz želiš natisnjen na nogavice.  

Nogavice z več kot tremi različnimi obrazi niso na voljo.

Ali lahko pred izdelavo vidim predogled izdelka?

Ker zagotavljamo tako hitro izdelavo, ti žal ne moremo poslati predogleda.

V primeru da ti prejeti izdelek ni všeč, nam to sporoči in potrudili se bomo, da stvar uredimo.

Če imaš glede obdelave slik kakšne posebne želje, to sporoči v opombah ob zaključku naročila. Naša ekipa se bo potrudila da bo tvojim željam ugodila. 

Kakšna slika je primerna?

Boljša kot je slika, boljši bo končni izdelek. Poišči slike ki so čim višje kvalitete, posnete z novejšim telefonom ali kamero.

Slike za nogavice
Slika naj bo dobro osvetljena in naj zajema celoten obraz, tudi ušesa. Obraza naj nič ne prekriva. Najboljše je, če je slika posneta z višine oči ali iz profila.

Slike za blazine
Slika naj bo dobro osvetljena in naj zajema celoteno glavo živali, tudi ušesa. Obraza naj nič ne prekriva. Najboljše je, če žival sedi in se jo slika iz višine oči. 

Ali lahko prekličem svoje naročilo?

Čimprej nam pošlji email.

Ne-personalizirani izdelki
Naročilo lahko brez vzroka prekličeš kadarkoli.

Personalizirani izdelki
Preklic personaliziranih naročil ni možen.

Kakšna je vaša politika vračil?

Naš cilj je tvoje popolno zadovoljstvo z izdelkom. 

Ne-personalizirani izdelki
Za ne-personalizirane izdelke lahko v roku 14 dni zaprosiš za vračilo denarja brez vzroka. Napiši nam email na podpora@stumfi.si in poslali ti bomo navodila za vračilo izdelka. 

Personalizirani izdelki
Za personalizirane izdelke ne ponujamo standardne politike vračila. Če ti izdelek zaradi kakršnegakoli razloga ni všeč, nam to sporoči na podpora@stumfi.si in naredili bomo vse, da stvar razrešimo.

Kako lahko sledim svojemu paketu?

Ko je tvoje naročilo odposlano prejmeš sledilno številko na email ali sms sporočilo. Če tega še nisi prejel, nam pošlji email sporočilo s številko naročila.

Kdaj bom prejel svoje naročilo?

Vsi izdelki ki niso personalizirani so odpremljeni naslednji delovni dan.

Vse personalizirane nogavice so narejene in odpremljene v 3 delovnih dneh.
Vse personalizirane blazine so narejene in odpremljene v 3 delovnih dneh.
Vse personalizirane majice so narejene in odpremljene v 5 delovnih dneh.

Po izdelavi je tvoje naročilo odpremljeno z načinom hitrosti ki si ga izbral/a.
Čas dostave za standardno pošiljanje je  3-7 dni. To ne vključuje časa izdelave.
Čas dostave za hitro pošiljanje je 1-2 dni. To ne vključuje časa izdelave.

Za nemoteno dostavo priporočamo plačilo s kreditno kartico ali paypal.

Kje je moje naročilo?

Takoj ko zaključiš naročilo se začne proizvodnja tvojega personaliziranega izdelka. Če še nisi prejel/a emaila ali sms sporočila s sledilno številko, je tvoje naročilo še v izdelavi. Če si sledilno številko že prejel/a, odpri link in si oglej kje se trenutno nahaja tvoje naročilo.

Za dodatne informacije nam kar pošlji email na podpora@stumfi.si. V sporočilu vključi še svoje ime in številko naročila.